Accountmanager

We zoeken iemand die als geen ander weet waar onze klanten écht op zitten te wachten en binnen no time bij ze op speed dial staat.

Zullen we ons eerst even voorstellen?

Hi! Wij zijn FX Agency, een digital experience agency (en trouwens ook het beste digitale bureau van Nederland). Wij vertalen verhalen en brengen ze tot leven. Dat doen we voor een aantal van de grootste en bekendste bedrijven van Nederland (zoals HEINEKEN, Deloitte en ING), met campagnes, creatieve content én succesvolle events. 

Als zelfsturend professional binnen FX Agency heb je zo min mogelijk regels en zo veel mogelijk eigen verantwoordelijkheid. Wij geloven dat je goed en vernieuwend werk kan maken, als jij de vrijheid hebt om dat op jouw manier te doen. Je bepaalt dus zelf waar je werkt en wanneer. Lekker hè?

In 2020 stond de eventwereld op z’n kop en daardoor kregen onze  Events en Experiences een enorme vlucht. Daaruit ontstond, naast een heleboel fantastische events, ons eigen event platform; Reply.live. Een platform waar heel veel vraag naar is en met veel potentie. Zo veel potentie zelfs dat we hebben besloten om Reply.live los te trekken van FX Agency en er een heuse start-up van te gaan maken. 

We zien namelijk kansen en denken dat zowel FX Agency als Reply.live het beste tot hun recht komen wanneer ze alle vrijheid krijgen om te groeien en te doen waar ze goed in zijn. Net als bij onze medewerkers dus. En om dat voor elkaar te krijgen gaan we voor een nieuw team dat de volledige focus krijgt op het uitbouwen van Reply.live en daarvoor zijn we op zoek naar een Accountmanager voor 32-40 uur in de week.

Wat je op een verjaardag vertelt wat je doet

“Ik werk als accountmanager bij FX Agency. Een creatief communicatiebureau of, zoals we zelf zeggen, digital experience agency. Als een klant iets nodig heeft (zoals een campagne, video, event concept, AR productie, of wat dan ook) hebben ze mij op speed dial. Ik word gelukkig van werken met A-merken en ben niet bang voor complexe input van corporates. Sterker nog, dat zijn precies de projecten waarbij we de klant lekker in de watten kunnen leggen en waar ik m’n creatieve collega’s bij FX blij mee maak."

Wat je écht doet

Je bent dé ambassadeur van FX Agency. Degene die het meest op pad is én aan alle knoppen mag zitten. Je telefoon is min of meer met je hand vergroeid, maar je bent ook de leukste collega die we kunnen bedenken. Je bent een soort van sociaal, organiserend, onderzoekend én commercieel wonderkind. Sparren op inhoud met de klant of een creatief zwaargewicht geeft je energie. Je ziet de kansen voor FX en je weet sturing te geven aan ons (snelgroeiend) klantportfolio. Je weet ons creatieve werk (op basis van complexe input) vol enthousiasme over te brengen. Je hebt een groot netwerk en bent niet bang om dat netwerk aan te boren. Je weet dat als je iets over de schutting gooit dat het kapot gaat, dus zul je altijd inhoudelijk betrokken blijven bij klanten en projecten. 

Daarnaast kun jij als geen ander:

  • Kansen spotten  (in de markt, bij een klant of binnen een project);
  • Pitchen alsof je leven er van af hangt;
  • Netwerken, oftewel vriendjes maken en blijven;
  • Waken over het budget en proces;
  • Ons speerpunt “Wow door service” naar buiten brengen;
  • De aller-aller-allermooiste offertes schrijven die je ooit hebt gezien.

En dat ben jij als je:

  • Super pro-actief bent;
  • En daarnaast ook nog een beetje creatief;
  • Een zesde zintuig hebt voor netwerken;
  • Weet wanneer je ja moet zeggen, en wanneer nee;
  • Niet alleen vooruit denkt, maar er ook naar handelt;
  • Een kick krijgt van het binnenhalen van een nieuwe opdracht;
  • En van de high fives (of Wi-Fives) als de opdracht succesvol is afgerond;
  • Alleen genoegen neemt met het beste, net als wij;
  • Beschikt over een vlotte babbel;
  • Een beetje moest huilen om het gebruik van bovenstaande cliché in deze vacaturetekst;
  • Min of meer vergroeid bent met je telefoon;
  • Een paar jaartjes (relevante) werkervaring hebt, laten we zeggen minimaal 3;
  • Nederlands and English speakt as if you were geboren in twee countries at the gelijke tijd.

En daar krijg je dit voor terug:

  • Geld.
  • Alle ruimte voor eigen initiatief en kennisdeling.
  • Een hippe bio lunch die reikt van vegan fitgirl tot hagelslag fanaat.
  • Afwisselend werk in een ongekend goede werksfeer met een hecht team van 35 mensen bij FX Agency en een houten indiaan.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsomstandigheden, waaronder een goed geregeld pensioen.
  • Collega's die het uiterste uit zichzelf en uit jou halen.
  • Een grote mate van verantwoordelijkheid en begeleiding vanuit FX Agency, zodat je de ruimte en vrijheid krijgt om jezelf zowel in je functie als persoon te ontplooien.
  • Legendarische FX-feesten en de leukste teamactiviteiten (digitaal of op 1,5 meter!).

Ben jij dit he-le-maal?

Solliciteer dan voor 28 juni!

SOLLICITEER

Wat staat je te wachten als je reageert op deze vacature?

Ps. Vragen of aanvullende info nodig? Dan kan je contact opnemen met Maris Jacobs.

Pps. Lees ook deze pagina even door om een goed beeld te krijgen van het werken bij ons!

---

Ppps.: Ben jij een headhunter/recruiter/talentscout en lees je mee? Dan wil je vast weten of je ons kunt benaderen voor deze vacature. Goed nieuws: dat kan! Maar wel nadat je € 250,- overgemaakt hebt aan Stichting Lezen en Schrijven (IBAN: NL26 RABO 0162 152 256). Neem je contact op en was je dit even vergeten? Geen probleem, we sturen je mail door naar deze lieve mensen. Zij zijn op de hoogte en sturen je dan netjes een factuur.