Loading...

Concepter

Wat nou als je werkt bij FX Agency

Bij FX Agency lopen we voorop in de wereld van corporate communicatie. Samen met een aantal van de grootste en bekendste bedrijven van Nederland (bijvoorbeeld HEINEKEN, Deloitte en ING) werken wij aan onze missie: ‘reinventing corporate communication’.

Wat betreft werkcultuur geloven wij in eigen verantwoordelijkheid. Als zelfsturend professional binnen FX Agency heb je zo min mogelijk regels en zo veel mogelijk eigen verantwoordelijkheid. Wij geloven dat je goed en vernieuwend werk kan maken, als jij de vrijheid hebt om je werk op jouw manier te doen.

Dit betekent dus ook dat we echt op zoek zijn naar zelfstandige, creatieve mensen met een grote liefde voor hun vak. Mensen waarvan collega’s weten: ‘als het bij hem/haar ligt, dan hoef je je geen zorgen te maken. Dan wordt ’t gewoon helemaal Verzorgd&Vet©.” Ben jij er zo een? Dat is fijn! Want we zijn nu op zoek naar een Concepter voor 40 uur in de week.

Wat je op een verjaardag vertelt dat je doet

"Ik ben een conceptontwikkelaar bij een creatief bureau voor corporate communicatie. Ik geef bijvoorbeeld creatief invulling aan een (online) event, bedenk concepten en schrijf de scripts voor allerlei soorten video’s. Eigenlijk vertaal ik de complexe inhoud van de klant, naar een creatieve oplossing."

Wat je écht doet

Klinkt lekker? Dat is het ook. Als je alles op alles wilt zetten om mooie dingen te maken. En dan niet om iets te verkopen, maar met een duidelijk verhaal over ingewikkelde materie waar mensen in willen geloven. Jij vertaalt rocket science naar Jip&Janneke. Je vindt het fantastisch om met de knappe koppen te zitten die het allemaal bedacht hebben, om ze vervolgens te helpen hun complexe verhaal snackable over de bühne te krijgen. En je bedenkt ook nog even een super interactief moment met de nieuwste technologie tijdens een hybride event. Je draagt eraan bij dat iedereen bij de klant staat achter de gezamenlijke ambitie, omdat jouw geniale concept voor een event de kern raakt. Je krijgt vlinders in je buik als jouw uitleg ervoor zorgt dat iedereen ineens heel hard ‘AHA’ zit te roepen. Je praat niet in moeilijke afkortingen. Je bent vrolijk. Je bent een held! Je bedenkt creatieve, digitale concepten die het uiterste van al je collega’s vragen. Je leest, kijkt, praat en ademt je vak en hebt er je eigen visie op. Je werkt graag aan:

  • Digitale, corporate content;
  • Voice-over scripts;
  • Storyboards;
  • (Online) Events;
  • Innovatieve en technologische foefjes, zoals AR
  • Customer- en event-journeys;
  • Sfeerbeheer;
  • Oplossingen.

Nog wat meer over ons

FX Agency is een open, creatief en digitaal bureau, dik 10 jaar geleden gestart en goed gegroeid. Hier werken we op basis van vrijheid, vertrouwen en verantwoordelijkheid. We vormen een netwerk van collega’s die allemaal hetzelfde doel hebben en samenwerken om tot het beste resultaat te komen voor onze klanten. De optelsom van ieders sterke kanten, je talent, bepaalt daarbij het succes van FX Agency! En om dat talent naar boven te halen, werken we bijvoorbeeld met rollen en verantwoordelijkheden in plaats van functieprofielen. Want bij FX Agency doen we niet aan traditionele, hiërarchische organogrammen met managers, bazen, ego’s en driedubbele agenda’s. Verder bepaal jij wanneer je een vrije dag hebt. En hoeveel. We zijn trouwens ook Great Place to Work® en daar stiekem erg trots op.

Wat wij bieden

  • Geld
  • Alle ruimte voor eigen initiatief en kennisdeling.
  • Een hippe bio lunch die reikt van vegan fitgirl tot hagelslagfanaat.
  • Afwisselend werk in een ongekend goede werksfeer met een hecht team van 30 mensen en een houten indiaan.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsomstandigheden, waaronder een goed geregeld pensioen.
  • Collega's die het uiterste uit zichzelf en uit jou halen.
  • Een grote mate van verantwoordelijkheid en begeleiding vanuit FX Agency, zodat je de ruimte en vrijheid krijgt om jezelf zowel in je functie als persoon te ontplooien.
  • Legendarische FX-feesten en de leukste teamactiviteiten (op 1,5 meter!).

En wie ben jij?

  • Je hebt minimaal HBO niveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring met een soortgelijke functie in de bureauwereld;
  • Je staat stevig in je schoenen en zoekt mensen graag en gemakkelijk op;
  • Je kan wilde ideeën of een geeltje met drie woorden uitwerken tot goede inhoudelijke content;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Je beschikt over een vlotte pen;
  • Een aanpakker;
  • Bent geïnteresseerd in de nieuwste technologische mogelijkheden en innovaties;
  • Je hebt affiniteit met experiences en events;
  • En natuurlijk word je enthousiast over onze manier van werken.

Ben jij dit he-le-maal?

Stuur dan je motivatie en cv naar maris.jacobs@fxagency.nl. Dank je wel alvast en we sturen je snel een reactie terug, beloofd!

 

Lees ook deze pagina even door om een goed beeld te krijgen van het werken bij ons!

---

P.s.: Ben jij een headhunter/recruiter/talentscout en lees je mee? Dan wil je vast weten of je ons kunt benaderen voor deze vacature. Goed nieuws: dat kan! Maar wel nadat je € 250,- overgemaakt hebt aan Stichting Lezen en Schrijven (IBAN: NL26 RABO 0162 152 256). Neem je contact op en was je dit even vergeten? Geen probleem, we sturen je mail door naar deze lieve mensen. Zij zijn op de hoogte en sturen je dan netjes een factuur.