Projectmanager

We zoeken iemand die weet hoe je digitale dromen tot leven brengt, en het wel ziet zitten om dat bij het beste (volgens FONK) en leukste (volgens onszelf) digitale bureau van Nederland te doen.

Zullen we ons eerst even voorstellen?

Hi! Wij zijn FX Agency, een digital experience agency. Wij vertalen verhalen en brengen ze tot leven. Dat doen we voor een aantal van de grootste en bekendste organisaties van Nederland (zoals HEINEKEN, Deloitte, ING en de Erasmus Universiteit Rotterdam) met campagnes, creatieve content én succesvolle events.

Als zelfsturend professional binnen FX Agency heb je zo min mogelijk regels en zo veel mogelijk eigen verantwoordelijkheid. Wij geloven dat je goed en vernieuwend werk kan maken, als jij de vrijheid hebt om dat op jouw manier te doen. Je bepaalt dus zelf waar je werkt en wanneer. Lekker hè?

Dit betekent dus ook dat we op zoek zijn naar zelfstandige, creatieve mensen met een enorme liefde voor hun vak. Van die mensen waarvan collega’s weten: ‘als het bij hem/haar ligt, hoef ik me geen zorgen te maken en wordt ’t gewoon helemaal Verzorgd&Vet©.’ Ben jij er zo een? Dat is fijn! Want we zijn nu op zoek naar een Projectmanager voor 40 uur in de week.

Wat je op een verjaardag vertelt wat je doet

“Ik werk als projectmanager bij FX Agency. Een creatief communicatiebureau of, zoals we zelf zeggen, digital experience agency.  Als projectmanager zorg je dat de dingen goed gebeuren bij FX. Er zijn veel projectmanagers die natuurlijk van alles regelen, maar mijn specialisatie zijn de projecten waarbij het om de content creatie gaat. Dus dan moet je denken aan dingen als interactieve video’s, animaties waar Pixar jaloers op is en presentaties die (soms letterlijk) van het scherm spatten.”

Wat je écht doet

Jij slaat de brug tussen de klant en creatie. Je waakt over de projectplanning en zorgt dat de klant weet wat hij kan verwachten zodat onze creatieven en externe partners de ruimte krijgen om dingen goed te kunnen maken. Je verandert potentiële nachtmerries in een feest doordat je weet wie we bij welk project moeten betrekken (zowel intern als extern). Je adviseert klant en collega's omtrent mogelijkheden, gebruiksvriendelijkheid, innovaties, budgetten en de juiste aanpak. Je geniet van het moment waarop een klant naar een eindproduct kijkt en niet alleen precies heeft gekregen wat hij/zij nodig had, maar ook gewoon een hoop geleerd heeft.

En dat ben jij als je:

  • Je fijn voelt in een innovatieve omgeving; 
  • Precies weet wat er komt kijken bij de realisatie van digitale middelen;
  • Input en inhoud kan vertalen naar een creatieve brief;
  • De potentie en gevaren van een opdracht doorziet;
  • Stevig in je schoenen staat en mensen makkelijk opzoekt;
  • Project planningen en budgetten kunt bewaken als een pitbull;
  • Tegelijkertijd waar mogelijk flexibel opstelt om je collega’s uit de brand te helpen;
  • Beschikt over een vlotte babbel;
  • (Marketing)kansen binnen een project signaleert;
  • Waakt over de kwaliteit van alles wat je oplevert, van v1 t/m v24.3.def.final;
  • Een beetje moest huilen om het gebruik van bovenstaande cliché in deze vacaturetekst;
  • Een paar jaartjes (relevante) werkervaring hebt, laten we zeggen minimaal 3;
  • Nederlands and English speakt as if you were geboren in twee countries at the gelijke tijd.

En daar krijg je dit voor terug:

  • Geld.
  • Alle ruimte voor eigen initiatief en kennisdeling.
  • Een hippe bio-lunch die reikt van vegan fitgirl tot hagelslagfanaat.
  • Afwisselend werk in een ongekend goede werksfeer met een hecht team van 35 mensen en een houten indiaan.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsomstandigheden, waaronder een goed geregeld pensioen.
  • Collega's die het uiterste uit zichzelf en uit jou halen.
  • Een grote mate van verantwoordelijkheid en begeleiding vanuit FX Agency, zodat je de ruimte en vrijheid krijgt om jezelf zowel in je functie als persoon te ontplooien.
  • Legendarische FX-feesten en de leukste teamactiviteiten (waar dat dan ook is).

Ben jij dit he-le-maal?

Solliciteer dan zo snel mogelijk! Dank je wel alvast!

SOLLICITEER

Vragen over de vacature?

Neem contact op met onze HR/recruitment manager (aanwezig op di en do). Lees ook deze pagina even door om een goed beeld te krijgen van het werken bij ons!

Zo werkt ons sollicitatieproces

PS Ben jij een headhunter/recruiter/talentscout en lees je mee? Dan wil je vast weten of je ons kunt benaderen voor deze vacature. Goed nieuws: dat kan! Maar wel nadat je € 250,- overgemaakt hebt aan Stichting Lezen en Schrijven (IBAN: NL26 RABO 0162 152 256). Neem je contact op en was je dit even vergeten? Geen probleem, we sturen je mail door naar deze lieve mensen. Zij zijn op de hoogte en sturen je dan netjes een factuur.