Senior Allround Marketeer

We zoeken iemand die als geen ander weet hoe je elke touchpoint omzet in een onvergetelijke ervaring.

Zullen we ons eerst even voorstellen?

Hi! Wij zijn FX Agency, een digital experience agency. Wij vertalen verhalen en brengen ze tot leven. Dat doen we voor een aantal van de grootste en bekendste organisaties van Nederland (zoals HEINEKEN, Deloitte, ING en de Erasmus Universiteit Rotterdam) met campagnes, creatieve content én succesvolle events.

Als zelfsturend professional binnen FX Agency heb je zo min mogelijk regels en zo veel mogelijk eigen verantwoordelijkheid. Wij geloven dat je goed en vernieuwend werk kan maken, als jij de vrijheid hebt om dat op jouw manier te doen. Je bepaalt dus zelf waar je werkt en wanneer. Lekker hè?

Dit betekent dus ook dat we op zoek zijn naar zelfstandige, creatieve mensen met een enorme liefde voor hun vak. Van die mensen waarvan collega’s weten: ‘als het bij hem/haar ligt, hoef ik me geen zorgen te maken en wordt ’t gewoon helemaal Verzorgd&Vet©.’ Ben jij er zo een? Dat is fijn! Want we zijn nu op zoek naar een allround analytische Marketeer met visie voor 32-40 uur per week.

Wat je op een verjaardag vertelt wat je doet

“Ik werk als Marketeer bij FX Agency. Een creatief communicatiebureau of, zoals we zelf zeggen, digital experience agency. Wij maken de allervetste digitale events en experiences voor onze klanten. Als marketeer is het  aan mij om te zorgen dat bedrijven weten dat ze bij ons moeten zijn voor die allervetste (digitale) evenementen en communicatie. Ik zorg voor een marketingstrategie en bedenk campagnes om new-business en naamsbekendheid te creëren. Kortom, ik zorg ervoor dat zoveel mogelijk mensen weten wie we zijn en wat we doen.”

Wat je écht doet

Jij zorgt ervoor dat de grootste bedrijven van Nederland weten waarvoor ze bij ons terecht kunnen; awesome digitale communicatie! Je bent onze hands on marketing strateeg, brandmanager, growth-hacker, online marketeer, SEA-specialist en PR-manager ineen. Dat betekent dat je een marketingstrategie bedenkt en samen met onze marketing-Ster(re) uitvoert. Je doel is om kwalitatieve leads te genereren die het Accountmanagement team kan converteren naar klanten. Je bepaalt KPI’s en bedenkt met welke boodschap we onze doelgroepen bereiken zodat we onze (commerciële) doelstellingen behalen. We hoeven jou niet uit te leggen dat je daarvoor campagnes bedenkt, begeleidt, analyseert en verbetert. Dat je denkt in doelen en daarna pas in middelen. En dat je je ontfermt over al onze mediarelaties. Behoorlijk divers, en altijd met het doel om FX agency zo hard en goed mogelijk te laten groeien. Om dit te bereiken steek je dagelijks je neus gevraagd en ongevraagd in de zaken van de FX’ers.

En dat ben jij als je:

  • Een visie hebt hoe je de naam van FX agency nóg beter op de kaart kunt zetten;
  • Daar graag goede plannen voor maakt én de uitvoering begeleidt;
  • Stevig in je schoenen staat en over overtuigingskracht beschikt;
  • Weet wie onze grootste concurrent is (en waarom we daar niet bang voor hoeven zijn);
  • Kan dienen als adviseur/sparringpartner voor onze accountmanagers;
  • Een paar jaartjes (relevante) werkervaring hebt, laten we zeggen minimaal 5;
  • Het verschil weet tussen een online, fysiek & hybride event;
  • Beschikt over een scherpe pen;
  • Een beetje moest huilen om het gebruik van bovenstaande cliché in deze vacaturetekst;
  • Ons kan vertellen welke award we als eerst willen winnen (en waarom);
  • Niet nerveus wordt van dingen als SEO/SEA, MQL, SQL, CTR & CRO;
  • Bovendien niet vies bent van een stukje data-analyse;
  • Contact kan leggen en onderhouden met externe media;
  • Nederlands and English speakt as if you were geboren in twee countries at the gelijke tijd.

En daar krijg je dit voor terug:

  • Geld.
  • Alle ruimte voor eigen initiatief en kennisdeling.
  • Een hippe bio-lunch die reikt van vegan fitgirl tot hagelslagfanaat.
  • Afwisselend werk in een ongekend goede werksfeer met een hecht team van 35 mensen en een houten indiaan.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsomstandigheden, waaronder een goed geregeld pensioen.
  • Collega's die het uiterste uit zichzelf en uit jou halen.
  • Een grote mate van verantwoordelijkheid en begeleiding vanuit FX Agency, zodat je de ruimte en vrijheid krijgt om jezelf zowel in je functie als persoon te ontplooien.
  • Legendarische FX-feesten en de leukste teamactiviteiten (waar dat dan ook is).

Ben jij dit he-le-maal?

Solliciteer dan zo snel mogelijk! Dank je wel alvast!

SOLLICITEER

Vragen over de vacature?

Neem contact op met onze HR/recruitment manager. Lees ook deze pagina even door om een goed beeld te krijgen van het werken bij ons!

Zo werkt ons sollicitatieproces

PS Ben jij een headhunter/recruiter/talentscout en lees je mee? Dan wil je vast weten of je ons kunt benaderen voor deze vacature. Goed nieuws: dat kan! Maar wel nadat je € 250,- overgemaakt hebt aan Stichting Lezen en Schrijven (IBAN: NL26 RABO 0162 152 256). Neem je contact op en was je dit even vergeten? Geen probleem, we sturen je mail door naar deze lieve mensen. Zij zijn op de hoogte en sturen je dan netjes een factuur.