In-person events

Wij vertellen verhalen en brengen ze tot leven. Dat doen we op veel verschillende manieren. Een daarvan is: in-person events. Een event is namelijk de uitgelezen kans om je doelgroep op een unieke manier mee te nemen in jouw verhaal. Van employee-meetings tot strategiepresentaties, wij hebben in de afgelopen jaren een uitgebreid portfolio opgebouwd van in-person events. En we organiseren deze events niet alleen van A tot Z, we zijn ook dé experts in het creëren van alle content die nodig is.

Creating memories

Als mensen samenkomen ontstaat er een unieke kans tot verbinding en het creëren van een gezamenlijke beleving. Kijk je terug op afgelopen jaar of juist vooruit? Het maakt niet uit, jouw boodschap zal een beleving worden. Creëer (spontane) fysieke ontmoetingen aan de hand van digitale content en breng mensen samen die nooit eerder samen zijn gekomen. Tijdens een in-person event is het allemaal mogelijk.

Live evenement

Een live evenement biedt de mogelijkheid om jouw doelgroep tegelijk een fysieke ervaring te laten beleven en jouw boodschap te delen. Niet vanachter een laptop vanuit huis, maar met elkaar op een bijzondere plek. Op een manier dat jouw boodschap tastbaar wordt. Samen kijken we wat jouw doel, doelgroep en boodschap is, en zetten dit om in een ijzersterk verhaal.

Door bij een in-person event creatieve content met een digitale laag toe te voegen. Kun je op verschillende manieren een boodschap overbrengen en er een heuse experience van maken. 

Jelle Clignet - FX Agency

In-person events organiseren

Als digital experience agency doen we niets liever dan jouw boodschap vertalen naar een beleving die perfect aansluit bij de doelgroep. Hoe? Dat ligt aan je doelen. Maar wat die ook zijn, wij zorgen ervoor dat ze tijdens jouw live event worden behaald. Zodat jij onbezorgd van het event kan genieten. Want daar ligt onze kracht. Bij Deloitte weten ze daar alles van!

Lees hier de case.

Interactie & communicatie

Ons zelfontwikkelde eventplatform maakt het mogelijk om steeds interactie te hebben met de bezoekers van je in-person event. Van een quiz tot een poll en van het versturen van emoji’s tot het stellen van vragen. Zo worden bezoekers actieve deelnemers. 

Lees hier meer over het eventplatform.