Online Events

Van de RAI tot een ruimteschip, geen locatie is te gek. De wereld is je publiek en het zit nooit vol. Maar een online event wordt pas echt een beleving als je je bezoeker activeert en betrekt bij je verhaal. En laat dat nou onze superpower zijn. Nu al overtuigd? Laten we een (digitale) kop koffie drinken! Neem contact op met Beau voor een goed gesprek.

Your attention, please

De aandacht van je bezoeker vasthouden is misschien wel het allerbelangrijkst als het gaat om het hosten van een succesvol online event. Want hoe zorg je ervoor dat je bezoeker blijft opletten? Dat de vaatwasser niet tussendoor wordt uitgeruimd? Het antwoord is simpel: door verhalen te vertellen die blijven plakken.

Krachtige verhalen, unieke belevingen

Wij zorgen ervoor dat die vaatwasser ingeruimd blijft. Hoe? Onze succesformule focust zich op vier pijlers:

  1. Content & Programma
  2. Interactie & Communicatie
  3. Studio & Techniek
  4. Flawless User Experience

Kies je voor FX Agency voor je online event, dan kies je niet puur en alleen voor de uitvoer. Je kiest voor ons omdat je een doel wilt behalen. Laten we samen een strategie op poten zetten die je begrijpt - en omarmt.

Niels Janssen, founder FX Agency

Content & programma

Zo houd je je bezoeker in de greep

Een online event valt of staat met het verhaal dat je vertelt. Alleen met een goed verhaal, op de juiste manier overgebracht, bereik je je bezoeker aan de andere kant van het scherm. Wat je daarvoor nodig hebt? Een afwisselend programma en creatieve, visueel aantrekkelijke content. 

Samen met jou creëren we een digitale event journey en dynamische flow die nooit verveelt. We nemen je bezoeker mee in je verhaal met indrukwekkende interactiemogelijkheden en dito technische features. Zo haal je het maximale uit jouw online event.

Interactie & communicatie

Van passieve kijker naar actieve deelnemer

Wanneer je wordt betrokken bij een verhaal of er zelf onderdeel van bent, onthoud je de boodschap beter. Logisch. Maar bij een online event zit je publiek thuis. Des te belangrijker dus om van je passieve kijker een actieve deelnemer te maken. 

Dat begint al voorafgaand aan je event, door je bezoeker te prikkelen met de juiste communicatie. En tijdens het event activeren we je bezoeker op een effectieve en verrassende manier om deel te nemen met gamification, breakouts, polls, brainstorms, spellen, competities, netwerkmogelijkheden en virtuele koffiebreaks. Wedden dat er nog lang over je event wordt nagepraat?

Techniek & locatie

Maak verbinding van waar dan ook ter wereld

Wij ademen techniek, want we doen niet anders. Voorafgaand aan je event doen we test na test en back-up na back-up, om te zorgen dat de livestream naadloos en probleemloos verloopt. En dat kunnen we garanderen, doordat we uitzenden vanaf ons eigen eventplatform: Reply.live

Want of je nou wilt streamen vanuit de RAI, het park om de hoek of onze eigen FX-studio: het kan allemaal. Of wat dacht je van een ruimteschip, zwevend rondom Mars? Een onbewoond eiland in de Indische Oceaan? Met onze Virtuele Producties ligt de wereld aan je voeten.

Flawless user experience

Maximale experience, maximale mogelijkheden

We lieten het net al even subtiel vallen, ons eigen, interactieve eventplatform: Reply.live. Onze grootste trots, want hiermee creëren we de unieke belevenis waar jij naar op zoek bent. Of je nu 50 of 50.000 kijkers hebt, met Reply.live garanderen we een probleemloze en naadloze stream, met een eindeloos palet aan technische tools. Ontwikkeld voor de maximale experience - met maximale mogelijkheden.

Het maximale uit jouw online event

Wij zijn de bedenkers én de makers van jouw online event. We hebben alles in huis om te realiseren wat jij wilt: de mensen, de tools en de middelen. We adviseren, begeleiden en ontzorgen jou van begin tot eind en kunnen jou op strategisch niveau je communicatiedoelstellingen laten behalen.

Met alle ingrediënten die we hierboven hebben aangestipt, zorgen we voor een beleving die blijft hangen - en een verhaal dat blijft plakken. Maar geloof ons niet op ons woord, check vooral de cases die we hebben gedaan. We kunnen het bewijzen: kijk maar!