Commercie Dagen

HEINEKEN

Op januari 2015 vonden de HEINEKEN Commerce Days plaats in de Rotterdam Ahoy. Een tweedaags intern event, bestemd om alle marketing en sales plannen voor het volgende jaar intern te presenteren.

Concept

In een eerdere fase vroeg HEINEKEN ons om te helpen met het creatieve concept van het event. Het thema werd ‘The Road to Growth’ dat diende als startpunt voor het logo. De basis was een hexagon vorm, die ‘de weg naar groei’ op verschillende wijzen moest weergeven. Deze visual werd gebruikt in alle communicatie en touch-points rondom het event; van het massieve buitenscherm van de Rotterdam Ahoy tot video's en visuals rondom het event. 

Ons werk 

We hebben alle sprekers geholpen met het vertalen van hun boodschap naar een visueel verhaal.We ontwikkelde meerdere video's en premium presentaties om de succes van 2014 en de plannen voor 2015.

Commerce quiz 

We ontwikkelde een geavanceerde iPad quiz - er kon gespeelt worden met de andere 500 bezoekers van het event. 

After movie 

Om alles op te nemen waren er een hoop videocamera’s en zelf drones aanwezig. We zorgde dat alles aspecten van het event werden vastgelegd. Die zelfde nacht maakte we een energieke compilatie van de beelden van de dag welke de volgende ochtend naar de bezoekers werd gestuurd.