Heineken®

HEINEKEN
Commerce Week

Het grootste interne event van HEINEKEN.

Hoe we het grootste interne event van HEINEKEN elk jaar nog grootser maken

Het is het grootste jaarlijkse interne event van HEINEKEN International: de Commerce Week. Marketingdirecteuren en de top van de multinational komen naar Amsterdam om de successen van het afgelopen jaar te vieren en de strategie voor het komend jaar te bespreken. Hoe geef je 250 merken de aandacht die ze verdienen?

Commerce Week zet het hier elk jaar weer op zijn kop; tientallen presentaties, video’s, en andere content worden in een heel korte tijd gecreëerd. En ze zijn allemaal van topkwaliteit.

Anouk Vlasman - Projectmanager

Aanpak

Voordat we met de inhoud van Commerce Week aan de slag gaan, brengen we de verschillende onderwerpen (zoals Heineken® brand, International Brands, en Craft & Variety) onder in projectteams. Vanaf het eerste moment gaan de projectteams aan tafel met de sprekers. We helpen met het formuleren van de kernboodschap, bedenken wat het publiek moet gaan onthouden en waar een presentatie juist hoog of laag in energie moet zijn. Voor elke spreker bedenken we een custom concept. In de aanloop naar Commerce Week creëren we samen met de spreker een geweldige presentatie die met de tijd optimaal benut, de aandacht vasthoudt en een brug slaat tussen inhoud en vorm.

Tussen de projectteams ontstaat ieder jaar weer competitie. Wie zet dit jaar het origineelste concept neer, wie maakt de mooiste presentatie of de vetste video? Lekkere teamdynamiek die ook goed is voor de kwaliteit.

Pieter Sijtsma - Designer

We helpen HEINEKEN International al 6 jaar met Commerce Week. We kennen de sprekers goed en zijn inmiddels ook echt partners van alle betrokkenen. Een bedrijf als HEINEKEN staat bekend om zijn sterke en creatieve marketingstrategie, dus ik ben wel trots op onze samenwerking.

Luuk van Liere - Art Director

Tijdens Commerce Week verrassen we het publiek niet alleen met sterke content, ook het stagedesign is elke Commerce Week een meesterwerk.

Meer? Bekijk hier de volgende case...