Relationship Marketing

Hoe maak je jouw organisatie tot de go-to partner voor B2B-klanten? Simpel: investeer in jullie relatie. Houd ze op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en luister naar wat zij écht belangrijk vinden. Wij tillen je productlancering, klantevent of stakeholderevent naar een volgend level. Wij helpen je om zintuigen te prikkelen.

This is why you need it

Klantcommunicatie en relatie-events zijn essentieel voor het opbouwen van een duurzame band met klanten, partners of investeerders. Helemaal als je ze onderdompelt in alles wat jouw bedrijf te bieden heeft. Het liefst stop je 1500 zaken in één klantpresentatie. Maar voor je het weet zijn mensen op hun telefoon aan het scrollen. Je voelt dat de aandacht verslapt. Herkenbaar?


Wij laten je geen anderhalf uur praten, hooguit 20 minuten - zonder dat je de kern van je boodschap verliest. Dat zeiden we tegen Coca-Cola, dat zeiden we tegen Deloitte en we zeggen het tegen jou. Vergeet eindeloze powerpointpresentaties of saaie netwerkborrels. Wij begrijpen wat er nodig is om klanten onderdeel te maken van jouw verhaal: door ze het te laten beléven. Daar ligt onze kracht.

This is how we do it

En die kracht zit hem vooral in dat wij weten hoe je jouw publiek bij de les houdt. Door FX-waardige belevingen te creëren, die vernieuwend, optimistisch, activerend, betrokken, spraakmakend en vindingrijk zijn. En dat jouw klanten omver worden geblazen door de inzet van communicatiecampagnes, creatieve content en digitale platformen, tijdens: 

✔️Een productlancering, zoals Heineken voor horeca-ondernemers en Asics voor Intersport en Decathlon

✔️Een klantevent met als doel klanten te inspireren, zoals Deloitte’s Net Positive Dinner of Google’s cloudoplossingen voor bedrijven 

✔️Een stakeholderevent, zoals het sustainability event van Coca-Cola

This is who came before you

En zo gebeurde het dat de podcast die wij voor Deloitte ontwierpen, binnen anderhalf jaar zo succesvol werd dat die een groter podium verdiende. Responsible Business is nu een jaarlijks terugkerend evenement waarbij samen met invloedrijke partners uit het bedrijfsleven wordt gekeken naar verantwoord ondernemen. 

Ook brachten we de Westergas naar de woonkamer voor VNG, tijdens een volledig interactief Voor de Jeugd Dag toen de nieuwe coronamaatregelen werden aangekondigd. Zes gelijktijdige livestreams, veertig online workshops en dertig digitale stands op het virtuele jeugdplein: wij draaien onze hand er niet voor om. 

Een sterk verhaal en een klantbeleving die ze omver blaast is waar sterke relationship marketing volgens ons om draait. Ben jij er klaar voor om impact te maken?