FX Fast Forward | 3 minuten

What's Next presents: Artificial Intelligence in events!

Sterre van Vuuren10-03-2023

Een event organiseren is één ding. Maar er een beleving van maken - eentje die jouw verhaal tot leven laat komen - daar is meer voor nodig. Veel meer. En wij gaan je daarbij helpen! In What's Next opent FX Agency haar digitale deuren. We praten je in 30 minuten (of minder!) bij over de laatste trends en innovaties in (digitale) events. Allemaal zodat je die van jou naar een hoger niveau kan tillen. Overigens hoef je daar geen bergen (of afspraken) voor te verzetten. What's Next is helemaal virtueel bij te wonen. Of je nou thuis achter je laptop zit of met je auto over de A12 scheurt. Een win-win situatie noemen ze dat.

Coming up!

Artificial Intelligence: Het houdt de halve wereld in haar greep. In rap tempo lijkt de technologie zich te ontwikkelen en op LinkedIn zijn de eerste ‘prompt masters’ al ten tonele verschenen. Maar wat is de impact van deze tech op events?  

Op 14 maart om 13:00 brengen we je binnen 30 minuten online op de hoogte van de laatste AI trends en ontwikkelingen voor events. FX founder-slash-creative director Niels en design & innovatie expert Fabian vertellen je hier alles over!

Meld je nu hier aan en kijk alvast rond in de virtuele wereld waar de sessie gaat plaatsvinden! Benieuwd wie onze experts op het vlak van AI zijn? Leer ze vast kennen. 

Niels 

Niels is founder en creative director bij FX Agency. Hij is altijd op de hoogte van nieuwe innovaties en weet als geen ander hoe deze een rol kunnen spelen in events, digitale content en communicatie campagnes. In What’s Next gaat Niels elke editie met een expert in gesprek over actuele en interessante onderwerpen. Op deze manier zorgt hij ervoor dat jullie in een half uurtje weer helemaal op de hoogte zijn van wat er speelt & welke kansen dit biedt.

Ik ben erbij!

Fabian 

Fabian is designer en innovatiebaas binnen FX. Hij is niet alleen op de hoogte van de nieuwste innovaties op het gebied van AI, hij past ze ook toe in zijn dagelijkse werk. Daarom weet hij als geen ander welke uitdagingen er zijn, maar vooral welke mogelijkheden er zijn. Hoe kan je AI inzetten om een nog grotere beleving te creëren voor je doelgroep, zodat jouw boodschap nooit meer vergeten wordt?

Ik ben overtuigd!