Interne Campagnes
Soms moet er intern succes behaald worden voordat er extern gehandeld kan worden. Net als consumenten moeten werknemers meer dan één keer bereikt worden voordat een boodschap aankomt. FX Agency heeft al 10 jaar ervaring met doelgroepsegmentatie, data-driven storytelling, interne kanalen en alle andere aspecten van interne campagnes.
The right tool for the job
Digitale consultants beschikken over meer tools dan ooit tevoren. Fijn, maar maakt kiezen soms lastig. Daarom ontwikkelde Deloitte Innovation een toolbox voor haar consultants die wij, op passende wijze, introduceerden met een 360˚ video met 8D-audio.
Samenwerken is samen groeien
Polygon is een van oorsprong Zweedse B2B multinational met 4300 medewerkers in 14 landen. De organisatie is succesvol, maar kan meer bereiken als alle acties meer op elkaar afgestemd zijn. In deze International Management Conference was het essentieel dat elke medewerker een gevoel kreeg van 'the big picture' en zich bewust werd van zijn of haar belangrijke bijdrage aan de groei van Polygon. We ontwikkelden hiervoor het thema 'Winning Together' en een 3D wereld waarin de strategie samenviel.