Loading...

Employee Experience

Wij geloven dat de kracht van je organisatie van binnen zit. Bij je eigen mensen, je ambassadeurs. Het is dan ook essentieel dat zij verbinding voelen met elkaar en de organisatie. Gemotiveerde, bevlogen medewerkers, met gezamenlijke ambities en doelen, zijn de stuwende kracht achter iedere organisatie.

Buiten winnen
begint binnen

Zoals de customer journey een manier is om de klant centraal te stellen, gebruik je de employee journey om je medewerker centraal te stellen. Succes vieren, waardering tonen, jouw medewerkers echt onderdeel maken van je bedrijfscultuur. Er zijn talloze manieren om ervoor te zorgen dat deze ‘werknemersreis’ bijdraagt aan een positief gevoel ten opzichte van de organisatie. Zo stelden we met onze campagne 'Helpende Hartjes' voor het Erasmus MC, de Nederlandse zorgmedewerkers centraal.

Bekijk hier de volledige case

Aandacht voor verbinding

Onder de employee experience, verstaan we alle momenten waaraan een werknemer wordt blootgesteld in de tijd dat hij of zij ergens werkt. Van sollicitatieprocedure tot aan off boarding, en alles daar tussen in. Als het gaat om de HR-gerelateerde momenten, zullen deze bij de meeste organisaties een vaste vorm hebben gekregen. Echter, zullen er ook momenten zijn die net dat beetje extra aandacht verdienen.

 ‘Customers will only love a company when the employees love it first.’

- Simon Sinek

Employee Experience

Zo maakten we een innovatieve nieuwjaarsboodschap voor Deloitte, hielpen we ING met een creatieve manier om hun medewerkers welkom te heten na hun vakantie en volgen we natuurlijk ook ons eigen voorbeeld (bekijk de video hierboven), met een interactieve kerstvideo. Om welk onderdeel van de employee journey het ook gaat, we denken graag van A tot Z met je mee, om van dat ene moment een onvergetelijk onderdeel van jouw employee journey te maken.