Employee Experience
Stel je medewerker centraal
De Employee experience, of de Employee journey, is de reis die jouw medewerkers doorlopen in jouw bedrijf - van vacature tot afscheidsborrel. Zoals de customer journey een manier is om je klant centraal te stellen, gebruik je de Employee journey om je medewerker centraal te stellen.
Van teambuilding tot het vieren van successen of mooie momenten: met de juiste timing, spanningsboog en climax zorg je dat iedereen zich gezien én gehoord voelt.
Waar moet ik aan denken?
Met een werkplek die voor verbinding zorgt, heb je al een fijne basis te pakken. Maar je Employee journey begint al bij een sterk werkgeversmerk, de Employer branding, om de juiste mensen naar je bedrijf te krijgen én talent te behouden. En met strategic storytelling en interne campagnes zorg je ervoor dat een nieuwe strategie binnen je organisatie echt tot leven komt.
Employer branding
Investeer in je communicatie, imago en cultuur. Want hoewel goede arbeidsvoorwaarden belangrijk zijn, solliciteren de meeste mensen vanuit hun gevoel. Een potentiële kandidaat kijkt namelijk niet alleen naar een vacature, maar ook naar hoe jij je presenteert en profileert als bedrijf.
Strategic storytelling
Jij wil de verhalen van jouw organisatie tot leven brengen. Daar helpen we je graag bij. Wij gaan met je in gesprek: welk verhaal wil je vertellen? Wat is je doelstelling? Wat wil je bereiken, wat wil je overbrengen: naar een toekomstige kracht, maar ook naar je huidige werknemers?
Interne campagnes
Elk bedrijf heeft zijn momenten die net dat beetje extra aandacht verdienen. Niet alleen zorgt een creatieve, innovatieve interne campagne voor een boost aan motivatie - je maakt het voor toekomstig talent aantrekkelijker om verbinding te voelen met jouw organisatie.