ASC Virtual Conference
AkzoNobel
In opdracht van AkzoNobel organiseerden we een interactief virtueel event, waarbij sprekers en bezoekers van over de hele wereld samenkwamen in een virtuele studio.
I am really proud of the collaboration with FX Agency, they made sure that our conference came to life.
Lucy Cater (Market Support Specialist - Global Accounts Automotive & Vehicle Refinishes)
Recharge, rethink & refocus
Tijdens de eerste ASC Virtual Conference maakten de AkzoNobel-medewerkers kennis met het managementteam, zorgden meerdere sprekers voor een verdieping van het thema en was er ruimte om collega's van over de hele wereld beter te leren kennen.
FX Agency x AkzoNobel
Voor AkzoNobel is een event veel meer dan 'even een productie draaien'. De AkzoNobel-medewerkers zijn enorm betrokken bij de organisatie en gaan echt een connectie aan met de partijen met wie ze werken. Ook bij dit event. Zo konden we, met hun kennis van de doelgroep en onze kennis van online events, tijdens het virtuele event de boodschap goed en krachtig overbrengen.
Virtuele studio
Het was belangrijk dat dit online event, waar iedereen vanachter zijn computer aan deelnam, toch zou voelen alsof iedereen samen was. Door de keuze voor een virtuele studio vanuit ons platform Reply.live hebben we dat gevoel bereikt. Iedereen vanaf een andere plek op de wereld maar toch samen in één digitale ruimte (ergens op de bergen, want alles is mogelijk in een virtuele studio), met veel ruimte voor onderlinge interactie. Dat leverde een bijzondere en unieke ervaring op.
We never felt like it's the agency and this is AkzoNobel. It always felt like we are one team and we are working together. Now we are in Utrecht everything comes together and it's really great!
Hans Kleymann (Senior Marketing Communication specialist Automotive and Specialty Coatings)
Interactie
Met de klant kijken we altijd naar hoe we een dynamisch programma kunnen neerzetten en de interactie is daarbij heel belangrijk. Reply.live zorgde voor de interactie tijdens het event. Met elkaar in contact komen, vragen stellen, meespelen. Zo werd het ASC Virtual Conference veel meer dan alleen naar een beeldscherm kijken, de AkzoNobel-medewerkers werden echt actieve deelnemers aan het event. En dat is precies wat we wilden.