KLM 100 jaar
KLM
0100 Jaar KLM presentatie: een eeuw de wereld rond.
KLM 100 jaar presentatie
KLM werd in 2019 een eeuw oud. Dat is een prestatie, want het Nederlandse bedrijf is de oudste nog onder haar eigen naam opererende luchtvaartmaatschappij ter wereld. Tijd om stil te staan bij KLM's uitgebreide geschiedenis én vernieuwende karakter, verteld door niemand minder dan KLM CEO Pieter Elbers. FX Agency ontwikkelde een storyline én vorm die naadloos op elkaar aansluiten. Beelden uit het verleden werden tot leven gebracht met parallax en cinemagraphic effecten en de volledige presentatie voelt als één vloeiend verhaal. Het resultaat: een meeslepend succesverhaal dat goed verteld is over de hele wereld.
De geschiedenis van KLM is natuurlijk fantastisch, maar zwart-wit beelden óver de geschiedenis zijn niet eindeloos fascinerend. Ik ben erg blij met hoe we erin geslaagd zijn een dynamisch visueel concept te ontwikkelen zonder de heritage van KLM uit het oog te verliezen.
Luuk van Liere - Art Director
FX Agency werkte nauw samen met KLM om tot de presentatie te komen. Met een basisstoryline als startpunt, optimaliseerden we de flow en structuur, creëerden we een visueel concept, en bouwden we aan een visuele storytelling.
FX Agency heeft bijgedragen aan 10 succesvolle en ongekende optredens. Van Tokio, via verschillende plekken in Europa, naar New York. Van jonge studenten, tot gepensioneerde oud CEO’s, we hebben niets dan lof ontvangen over het geweldige design en de hoge kwaliteit!
Barbara van Asten - KLM
Relevante pagina's
Content Butler
Met de Content Butler bepaalt jouw personeel zelf hoe en wanneer je ze relevante interne content bekijken, lezen of horen.
Lees meerContent Strategie
Als je veel intern communiceert, dan is structuur essentieel voor de ontvanger. Wij helpen je met een gedegen content strategie.
Lees meer2D & 3D Animaties
Met onze animaties worden jouw saaie presentaties de 'talk of the coffee corner', wat wil je nog meer?
Lees meerAffligem - Bartender Stories
Barmannen en vrouwen zijn niet makkelijk te overtuigen. Om ze echt te bereiken met het verhaal van Affligem besloot FX Agency te communiceren van barman tot barman.
Lees meer