Virtuele studio
Organiseer je binnenkort een online event en zoek je een plek waar alles wat je bedenkt werkelijkheid kan worden? Een plek met alle ruimte voor creativiteit en met onbeperkte mogelijkheden? Stop dan maar met zoeken, want bij ons ben je aan het juiste adres.
Voordelen
Onze virtuele studio kent namelijk geen technische of visuele beperkingen: alles is mogelijk! Van een awardshow op Mars tot een productlancering op de top van een berg: je kunt het zo spectaculair maken als je wilt. In onze virtuele studio brengen we jouw doelgroep bij elkaar, zonder belemmerd te worden door fysieke afstanden. Dat scheelt niet alleen veel reistijd maar is ook nog eens goed voor het milieu. Daarnaast kun je in de virtuele wereld zoveel mensen kwijt als je wilt, dus ook nog eens de kans om meer mensen samen te brengen.
Technieken & Innovaties
Voor onze virtuele studio maken we gebruik van de nieuwste technieken en innovaties, waardoor bezoekers van het event ook echt deelnemers worden. Zo kunnen ze met hun eigen avatar plaatsnemen in de arena, digitaal applaudisseren, berichten versturen, emoji’s delen, vragen stellen, deelnemen aan het tafelgesprek, meedoen met een quiz en nog veel meer. Zo maken we van jullie boodschap een beleving waar door de deelnemers nog maandenlang over wordt gesproken.
In 48 virtuele studio's brachten we creatieve elementen samen en zorgden we voor een onvergetelijk event. Voorzien van de nieuwste technieken is het de plek om jouw verhaal tot leven te laten komen.
Niels Janssen - FX Agency
Virtueel event organiseren
Als digital experience agency doen we niets liever dan jouw boodschap vertalen naar een beleving die perfect aansluit bij de doelgroep. Hoe? Dat ligt aan je doelen. Maar wat die ook zijn, wij zorgen ervoor dat ze tijdens jouw virtuele event behaald gaan worden. Zodat jij onbezorgd van het event kan genieten. Want daar ligt onze kracht. Bij AkzoNobel weten ze daar alles van!
Lees het hier in de case.
“I am really proud of the collaboration with FX Agency, they made sure that our conference came to life.”
Lucy Cater, AkzoNobel
Interactie en communicatie
Ons zelfontwikkelde eventplatform maakt het mogelijk om constant interactie te hebben met de bezoekers van je virtuele event. Van een quiz tot een poll en van het versturen van emoji’s tot het stellen van vragen. Zo worden bezoekers actieve deelnemers.
Lees hier meer over het eventplatform.