Innovation That Matters
Deloitte
Hoe overtuig je mensen om duurzaam te blijven innoveren? Wij hielpen Deloitte om hun eigen medewerkers groots te laten denken, en klein te beginnen, op het Town Hall event: Innovation That Matters.
De event identity, waarin alle onderwerpen animeerden in één key visual, heeft echt geholpen om het een consistente beleving te maken.
Luuk van Liere - Art Director
Event app
Innovatie is niet iets dat je oppikt door alleen luisteren; je moet ermee bézig zijn. Met behulp van ons eigen interactieve platform reply.live werden bezoekers ook deelnemers in het gesprek over innovatie. Tijdens het event waren er meerdere momenten waarop de zaal betrokken werd bij de verhalen.
De reacties op de opening waren fantastisch. We kozen ervoor een orkest samen te laten spelen met een custom moodvideo op een scherm van 40 meter breed. Dat heeft absoluut impact gemaakt.
Niels Janssen - Co-Founder FX Agency
Het eventconcept omvatte ook een passende visuele identiteit. Deze kwam overal in het event terug, zoals in de teaservideo, bumpers en aankondigingen van de sprekers.
Wouter Kuin - Motion graphic designer
Relevante pagina's
Hybride Events
Het beste van beide werelden, online en live samen in één event.
Lees meerOnline events zijn here to stay. Maar hoe doe je het goed?
In dit artikel worden de drie pilaren van een succesvol online event beschreven. Binnen 5 minuten ben je helemaal op hoogte.
Lees meerHEINEKEN - Commerce Week
Ontdek hoe wij het grootste event van Heineken elke jaar nog grootser maken.
Lees meerDeloitte - Data with a view
Hoe breng je nieuwe en belangrijke insights over je organisatie over aan 500 werknemers?
Lees meer