Employee Engagement
De kracht van een sterke organisatie? Die komt van binnenuit. Investeer je in employee engagement, dan zorg je voor gemotiveerde, betrokken medewerkers die zich verbonden voelen met je merk en cultuur. En dat is best lastig, in een wereld van remote werken waarin gecommuniceerd wordt in gifjes en emoticons.
Wij zorgen ervoor dat iedereen zich gezien en gehoord voelt.
This is why you need it
Stel, je wilt je team mee laten bouwen aan innovatieve productoplossingen. Een onboardingsproces aanbieden die medewerkers omver blaast. Of een online platform creëren waar het hele bedrijf samenkomt. In een tijd waarin TikTok-video’s je om de oren vliegen, zijn tijd en aandacht kostbaar. En dus zijn eindeloze powerpoints en e-mails met corporate lingo niet meer de manier om je mensen te bereiken.
Interne communicatie moet persoonlijk zijn. Je moet je mensen betrekken. Een buzz creëren. En op die manier zorgen dat informatie niet langer het ene oor in en het andere oor uit gaat. Met een strategische aanpak zorgen wij dat jouw medewerkers trots kunnen zijn op hun baan. Door sexy, innovatieve content te creëren die niet alleen de aandacht grijpt, maar ook zorgt voor dat teamgevoel. Digitale ervaringen met wow-effect, waarbij iedereen zich gezien en gehoord voelt.
This is how we do it
Samen met jou vertalen we je boodschap in een spraakmakend verhaal dat blijft kleven. Door het vinden van het juiste format, want dat is waar succesvolle interne communicatie om draait. Bestaande middelen als intranet en nieuwsbrieven belanden niet in de prullenbak. We maken er maximaal gebruik van. Maar we komen ook met:
✔️Slimme, creatieve content die visueel aantrekkelijk is
✔️Verfrissende always-on communicatiecampagnes, uitgewerkt van A tot Z
✔️State-of-the-art digitale omgevingen, waarin alles mogelijk is
✔️Online, in-person en hybride events, waar in het weekend nog over gepraat wordt
Tell me and I forget, teach me and I may remember, involve me and I learn
Benjamin Franklin
This is who came before you
Dankzij ons sterrenteam van digitale makers, bedenkers, schrijvers en designers is geen uitdaging te groot. Of het nu gaat om het introduceren van AI met een robot op het hoofdkantoor van Deloitte, het omtoveren van een ongebruikt, intern verzekeringsplatform voor 80.000 medewerkers tot iets waanzinnigs of het ontwerpen van een gameshow om de nieuwe strategie van KLM op een ‘luchtige’ manier te delen.
Wij laten digitale belevingen matchen met de communicatiebehoefte van je medewerkers. Wat je vraag ook is, wij denken conceptueel en strategisch met je mee. En voeren het plan ook nog eens uit. Een gouden zet in het vergroten van je employee engagement, als je het ons vraagt.
Ga jij ook voor goud?