Virtual Conference

Deloitte

Voor Deloitte en Singularity University organiseerden we samen een innovatief online event waarbij sprekers en kijkers van over heel de wereld samenkwamen in een virtuele studio.

We hebben een innovatieve virtuele broadcast neergezet waarmee wij onze boodschap hebben weten te bekrachtigen en onze relaties actief hebben weten te betrekken.

Maarten Oonk - Director Strategy Deloitte Center for the Edge EMEA

Neem plaats in een virtuele studio

Bij binnenkomst nam het publiek plaats in de virtuele studio. In enkele stappen werd een avatar gecreëerd met naam en foto. Via hun smartphone kon vervolgens mee worden gepraat of emoties worden gedeeld, door middel van emoji's.

Doordat de presentaties en de interactie met publiek in de virtuele omgeving plaatsvindt, wordt het een persoonlijke ervaring waarbij de deelnemer betrokken wordt bij het verhaal.

Niels Janssen - Founder FX Agency

Event flow & journey

We behouden middels visual storytelling, interactie en dynamische shots de aandacht van de kijkers. We zorgen dat ze echt deel uitmaken van het event. De presentaties vonden plaats in een dynamische omgeving passend bij het verhaal van de spreker, met of zonder presentatie.

Interactie tussen sprekers en kijker

Vragen vanuit het publiek werden aan tafel behandeld door de host en gastsprekers.

We hebben op deze manier niet alleen met de inhoud, maar ook door het creëren van een digitale experience kunnen laten zien waar we als als organisatie voor staan.

Carolien de Bont - Deloitte Center for the Edge

In Deloitte stijl

Het voordeel van virtuele events is dat de gehele virtuele studio op maat gemaakt kon worden in de huisstijl van de opdrachtgever. We behouden middels visual storytelling, interactie en dynamische shots de aandacht van de kijkers. We zorgen dat ze echt deel uitmaken van het event.

Door het inzetten van innovatieve oplossingen zoals een 3D omgeving waarin zowel de host, de sprekers, maar ook het publiek letterlijk in plaatsnemen ontstaat er een setting waarmee iedereen, verspreid over de wereld, toch het gevoel heeft samen te zijn gekomen.

Niels Janssen - Founder FX Agency