Online Events
Van de RAI tot een ruimteschip, geen locatie is te gek. De wereld is je publiek en het zit nooit vol. Maar een online event wordt pas echt een beleving als je je bezoeker activeert en betrekt bij je verhaal. En laat dat nou onze superpower zijn. Nu al overtuigd? Laten we een (digitale) kop koffie drinken! Neem contact op met Beau voor een goed gesprek.
Your attention, please
De aandacht van je bezoeker vasthouden is misschien wel het allerbelangrijkst als het gaat om het hosten van een succesvol online event. Want hoe zorg je ervoor dat je bezoeker blijft opletten? Dat de vaatwasser niet tussendoor wordt uitgeruimd? Het antwoord is simpel: door verhalen te vertellen die blijven plakken.
Krachtige verhalen, unieke belevingen
Wij zorgen ervoor dat die vaatwasser ingeruimd blijft. Hoe? Onze succesformule focust zich op vier pijlers:
- Content & Programma
- Interactie & Communicatie
- Studio & Techniek
- Flawless User Experience
Kies je voor FX Agency voor je online event, dan kies je niet puur en alleen voor de uitvoer. Je kiest voor ons omdat je een doel wilt behalen. Laten we samen een strategie op poten zetten die je begrijpt - en omarmt.
Niels Janssen, founder FX Agency
Content & programma
Zo houd je je bezoeker in de greep
Een online event valt of staat met het verhaal dat je vertelt. Alleen met een goed verhaal, op de juiste manier overgebracht, bereik je je bezoeker aan de andere kant van het scherm. Wat je daarvoor nodig hebt? Een afwisselend programma en creatieve, visueel aantrekkelijke content.
Samen met jou creëren we een digitale event journey en dynamische flow die nooit verveelt. We nemen je bezoeker mee in je verhaal met indrukwekkende interactiemogelijkheden en dito technische features. Zo haal je het maximale uit jouw online event.
Interactie & communicatie
Van passieve kijker naar actieve deelnemer
Wanneer je wordt betrokken bij een verhaal of er zelf onderdeel van bent, onthoud je de boodschap beter. Logisch. Maar bij een online event zit je publiek thuis. Des te belangrijker dus om van je passieve kijker een actieve deelnemer te maken.
Dat begint al voorafgaand aan je event, door je bezoeker te prikkelen met de juiste communicatie. En tijdens het event activeren we je bezoeker op een effectieve en verrassende manier om deel te nemen met gamification, breakouts, polls, brainstorms, spellen, competities, netwerkmogelijkheden en virtuele koffiebreaks. Wedden dat er nog lang over je event wordt nagepraat?
Techniek & locatie
Maak verbinding van waar dan ook ter wereld
Wij ademen techniek, want we doen niet anders. Voorafgaand aan je event doen we test na test en back-up na back-up, om te zorgen dat de livestream naadloos en probleemloos verloopt. En dat kunnen we garanderen, doordat we uitzenden vanaf ons eigen eventplatform: Reply.live.
Want of je nou wilt streamen vanuit de RAI, het park om de hoek of onze eigen FX-studio: het kan allemaal. Of wat dacht je van een ruimteschip, zwevend rondom Mars? Een onbewoond eiland in de Indische Oceaan? Met onze Virtuele Producties ligt de wereld aan je voeten.
Flawless user experience
Maximale experience, maximale mogelijkheden
We lieten het net al even subtiel vallen, ons eigen, interactieve eventplatform: Reply.live. Onze grootste trots, want hiermee creëren we de unieke belevenis waar jij naar op zoek bent. Of je nu 50 of 50.000 kijkers hebt, met Reply.live garanderen we een probleemloze en naadloze stream, met een eindeloos palet aan technische tools. Ontwikkeld voor de maximale experience - met maximale mogelijkheden.
Het maximale uit jouw online event
Wij zijn de bedenkers én de makers van jouw online event. We hebben alles in huis om te realiseren wat jij wilt: de mensen, de tools en de middelen. We adviseren, begeleiden en ontzorgen jou van begin tot eind en kunnen jou op strategisch niveau je communicatiedoelstellingen laten behalen.
Met alle ingrediënten die we hierboven hebben aangestipt, zorgen we voor een beleving die blijft hangen - en een verhaal dat blijft plakken. Maar geloof ons niet op ons woord, check vooral de cases die we hebben gedaan. We kunnen het bewijzen: kijk maar!
Cases waar we trots op zijn
Online Open Dagen
Hogeschool Inholland heeft ons gevraagd om mee te denken over een manier waarop zij Open Dagen kunnen organiseren, die toegankelijk zijn voor iedere potentiële student, overal ter wereld. Hoe we dit hebben gedaan? Je leest het in de case!
Lees meerVirtuele merklancering
Hoe lanceer je de nieuwe merkidentiteit van een bedrijf dat verspreid is over de hele wereld? Die vraag stelde communicatiebureau Edelman Amsterdam ons enige tijd geleden voor hun klant Advario. Hoe wij hier samen voor gezorgd hebben vertellen we in deze case.
Lees meerCertification Celebration 2022
Na het succes van vorig jaar vroeg Top Employers Institute ons om hen ook dit jaar weer te helpen bij hun jaarlijkse wereldwijde Top Employers Certification Celebration. Voor veel HR-professionals is dit de ultieme bekroning op hun werk dus dat vraagt om iets groots. Een stad bijvoorbeeld...
Lees meer